Praktijkondersteuner Bedrijfsarts

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve Praktijkondersteuner Bedrijfsarts (POB) die van aanpakken weet en het ook leuk vindt om werknemers actief te ondersteunen en te begeleiden. Ze staan voor duurzame inzetbaarheid, waarbij de werknemer actief gestimuleerd wordt om onder begeleiding in actie te komen. Ervaring als POB is niet vereist. Dus ben jij empathisch en toe aan een volgende stap waar je zowel zelfstandig als in teamverband gaat werken? Lees dan nu verder!

Wat ga je doen als POB?

Als POB ben je het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor medewerkers van diverse aangesloten bedrijven die contact zoeken met onze klant. Je neemt telefonisch contact op om opvolging te geven aan de ziekmelding en maakt een inschatting van de situatie. Onder taakdelegatie van de Bedrijfsarts voer je verzuimgesprekken met medewerkers. Dit met als doel om uitval en ziekteverzuim te voorkomen. Indien nodig verwijs je medewerkers door naar de Bedrijfsarts. Verder werk je samen met de overige deskundigen (orthopeed, psychiater, Arbo/bedrijfsarts) om medewerkers tijdens ziekte te begeleiden. Hierbij gebruik je het o.a. het triagemodel van onze klant.

Wat word jou geboden?

  • Uitstekend salaris tussen €2.750,- en €3.500,- per maand o.b.v. 40 uur;
  • Jaarcontract met uitzicht op vast contract;
  • Vaste werktijden (kantooruren);
  • Parttime (minimaal 24 uur per week) of fulltime, jij kiest!;
  • Prima secundaire voorwaarden, waaronder Reiskostenvergoeding;
  • Opleidingstraject tot POB (indien nodig);
  • Uitvoerig inwerktraject.

Wat wordt er van jou verwacht?

  • MBO4/HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Ervaring als POB’er of Doktersassistente;
  • In het bezit van rijbewijs B;
  • Kennis van de Wet Verbetering Poortwachter (of de wil om te leren);
  • Geen probleem om bij diverse opdrachtgevers van onze klant te werken (Max. 45 min reizen);
  • Je bent stressbestendig en je hebt een sterk probleemoplossend vermogen.

Waar kom je te werken:

MasterArbo, als onderdeel van het ARBO Gezondheidscentrum, biedt alle mogelijke Arbo gerelateerde zaken én faciliteiten onder één dak aan. De huisvesting in Zeist heeft een centrale ligging in een groene omgeving. Absoluut een plek waar (zieke) medewerkers nieuwe inspiratie en energie op kunnen doen.

Bij het ARBO Gezondheidscentrum zijn diverse specialisten en bedrijven aangesloten. Onder andere een gecertificeerde Arbodienst en Activatiepunt maken deel uit van het centrum. Kortom mensen krijgen de juiste begeleiding en aandacht die ze nodig hebben om (uiteindelijk) weer optimaal te kunnen functioneren.

Geïnteresseerd of vragen?

Solliciteer direct of deel je cv met ons via: m.kosters@arbogezondheidscentrum.nl en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een kennismaking!

Kennismakings- gesprek

Hier bespreken we jouw achtergrond, maar met name ook je wensen en behoeften

Inhoudelijk interview

Je zal met één van de directieleden de diepte ingaan. Uiteraard krijg je ook de mogelijkheid om scherpe vragen te stellen.

Dagdeel meelopen

De ideale manier om de sfeer te proeven en toekomstige collega’s te spreken.

Contractbespreking- en ondertekening

Gefeliciteerd! Je hebt een fantastische nieuwe job die er echt toe doet!